.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در جمع خبرنگاران خبرداد:
ساخت مجهزترین ترمینال مسافری حاشیه خزر در انزلی
شمال نیوز: مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: ساخت پروژه اسکله اختصاصی غلات با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال تا دو ماه آینده اجرایی خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، سید علی نعیمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، بندر معین هفت استان است، اظهار کرد: اداره کل بنادر مطابق زمان بندی دو برنامه توسعه ۵ ساله، باید به ۲۴ پست اسکله ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ پست اسکله تجاری و یک پست مسافری در انزلی وجود دارد، افزود: در حال ساخت پنج پست اسکله هستیم که سه پست آن تجاری و دو پست دیگر کاربری نفتی دارد.

نعیمی با تاکید بر اینکه تا پایان امسال یک پست اسکله به بهره برداری می رسد، ادامه داد: با بهره برداری از این پست، تعداد پست های فعال به رقم دوازده خواهد رسید و مطابق برنامه ریزی، چهار پست بعدی نیز در ۳۰ ماه آبنده باید به مرحله بهره برداری برسد.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اجرای پست غلات، ۲۵ درصد به توان حجم بارگیری و تخلیه بندر افزوده می شود.

وی ظرفیت اسکله غلات را حدود ۷۰۰ هزار تن عنوان کرد و گفت: پروژه اسکله غلات، با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در بخش ساخت آغاز می شود و در بخش تکمیلی با هزینه های پس کرانه آن، حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

نعیمی با اشاره به وجود اسکله مسافری اختصاصی به عنوان ویژگی خاصی که در سطح کشورهای حاشیه خزر تنها در بندر انزلی وجود دارد، بیان کرد: ترمینال مسافری انزلی مجهزترین ترمینال مسافری حاشیه خزر است و با ایجاد زیرساخت های آن منتظر حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه بندرانزلی کمبودهایی در بخش انبارهای مجهز، سیلوهای غلات و تجهیزات مربوط به آن از جمله مکنده غلات به عنوان زیرساخت های تجاری دارد، افزود: با مجوز مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور و با استفاده از اعتبارات سازمان، ساخت اسکله مجزای اختصاصی در بخش غلات در سال جاری انجام خواهد شد.

نعیمی با اشاره به اینکه در صورت انجام سیستم حمل و نقل ریلی در انزلی از ترمینال مسافری انزلی می توان استفاده دومنظوره ریلی و مسافری کرد، اظهار کرد: به جهت مشارکت در سرمایه گذاری در بنادر شمالی با شرکت سرمایه گذاری کره ای که یکی از چهار شرکت سرمایه گذاری بندر پوسان است، مذاکراتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تنوع کالا در بنادر شمالی وجود ندارد، تاکید کرد: باید تمام تلاش مان را در راستای جذب سرمایه گذاران به خرج دهیم تا سرمایه گذار متحمل ضرر نشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمود يعقوبي 26 مرداد 1394
با تشكر از آقاي نعيمي همه مسئولين بايد تلاش كنند از مزيت هاي استان هاي شمالي براي رشد و توسعه ايران عزيز استفاده بهينه گردد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.